T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / ZEYTİNBURNU - Zeytinburnu 75. Yıl Ortaokulu

2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ZEYTİNBURNU 75.YIL ORTAOKULU OKUL SERVİSİ ÇALIŞTIRMA İŞİ İLANI...

2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI

ZEYTİNBURNU 75.YIL ORTAOKULU

OKUL SERVİSİ ÇALIŞTIRMA İŞİ İLANI

 

İLANIN KONUSU   :

Zeytinburnu 75.Yıl Ortaokulu öğrencilerinden isteyenlerin, ev adreslerinden alınarak Komisyon ve taşımacı tarafından belirlenen güzergâhlarından okula getirilmesi ve ders bitiminde de tekrar evlerine, 2024 - 2025 öğretim yılı boyunca geri götürülmek suretiyle, taşımacılığının,Okul Servis Araçları Yönetmeliğinin 8. maddesi ve Okul Servis Araçları Çalıştırılmasına İlişkin Usul ve Esaslar kapsamında, okul servisi çalıştırılması işi ile ilgili istekliler belirlenecektir.

 

İŞİN NİTELİĞİ       :

Zeytinburnu 75.Yıl Ortaokulu 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı okul servis araçları çalıştırma işi yapılacaktır.

 

İŞİN YERİ      :Zeytinburnu 75.Yıl Ortaokulu Müdürlüğü

      Adresi   : Merkezefendi Mah.Sabri Obenik Sok. No. 5 Zeytinburnu/İst.

Tel No   : 02125466922

Faks No : 0

Elektronik posta adresi: 733787@meb.k12.tr                      

 

ŞARTNAME            :

            Şartname ve eklerinin onaylı örneği okul idaresinden 10.06.2024 / 24.06.2024 tarihleri arasında mesai saatleri içerisinde bedelsiz olarak temin edilebilecektir.

 

SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİ           :

            Okul servisi çalıştırılması işinde isteklilerin belirlenmesi Zeytinburnu 75.Yıl Ortaokulu Müdürlüğünde 25.06.2024 Salı günü saat 11:00’ da yapılacaktır. Dosyalar komisyona 24/06/2024 Pazartesi saat 17:00’ a kadar teslim edilecektir.

 

İSTEKLİLERDEN ARANILAN BELGELER   :

a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,

b) Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

c) Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

ç)Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

d) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

       e)Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

       f) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,

 

 

TAŞIMACIYI TESPİT KOMİSYONU

 

Adı Soyadı                                Görevi                                                                    İmza                                                              

Salih YILDIZ                         Okul Müdürü/Komisyon Başkanı                                          ……………………………

Yusuf DOĞUŞ                       Okul Aile Birliği Bşk. /Üye                                                     ……………………………     

Bilge Türker                           Öğretmen/Üye(Asil)                                                               ……………………………

Mehmet Şirin GÜNEŞ           Öğretmen/Üye(Yedek)                                                          ……………………………

Safiye KAPLAN                      Öğr. Velisi/Üye(Asil)                                                             ……………………………

Fatma GÜNÇIKTI                 Öğr. Velisi/Üye(Asil)                                                             ……………………………

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 31.05.2024 - Güncelleme: 31.05.2024 12:28 - Görüntülenme: 571
  Beğen | 15  kişi beğendi